Marketéři odhadují, že nemít mobilní e-shop Vás připraví o tržby v řádech desítek procent. Navíc od května 2015 se nevyhnete penalizaci Google. Podle případové studie e-shopu Vaše Čočky.cz zvýšila mobilní verze e-shopu konverze o více než 50%. Více o případové studii najdete na serveru Lupa.cz
Argumenty jsou pádné, proto jsme několik měsíců intenzivně pracovali na mobilním e-shopu a nyní se můžeme pochlubit s e-shopem, který již v pilotním provozu jednoho měsíce zvedl míru konverze na e-shopu Cyklomania.cz o 30%.
Proč si pořídit mobilní verzi e-shopu
- V ČR vlastní smart phone 59% aktivní internetové populace, tj. 3 miliony uživatelů
- Mobilní verzi má jen každý pátý e-shop - udělejte z mobilního webu svoji konkurenční výhodu
- Téměř polovina mobilních uživatelů se na web již nevrátí pokud se napoprvné nezobrazí v mobilu korektně
- Google upřednostňuje ve výsledcích vyhledávání weby, které jsou mobile friendly, tj. přístupné pro mobilní zařízení
Charakteristika mobilního e-shopu DataPro
Mobilní e-shop jsou speciální stránky optimalizované pro zobrazení na smartphonu. Mobilní verze se automaticky zobrazí uživateli používající mobilní telefon. Stránky pro mobil jsou menší a rychlejší, proto fungují rychle i na pomalejším mobilním připojení. Mobilní verze běží na stejné adrese jako Váš stávající e-shop, takže pro návštěvníky je vše jak má být. Mobilní e-shop lze samozřejmně přepnout na klasickou verzi pro počítač.
Hlavní přednosti mobilní verze e-shopu DataPro
- Je až o 75% rychlejší než verze pro počítač (funguje i při mobilních datech Edge)
- Zvyšuje konverzní poměr mobilních návštěvníků o 30 až 50 procent
- Snižuje míru okamžitého opuštění
- Vyhovuje standardům přístupnosti společnosti Google
- Podporuje platební metody, výdejní místa, slevové kupóny a další důležité funce
- Lze ho velmi rychle spustit s malými startovacími náklady
- Běží na stejné adrese jako Vaše stránky
Jak mobilní e-shop funguje?
Zcela automaticky :). Návštěvníka používající mobilní telefon rozpoznáme a zobrazíme mu mobilní verzi. Mobilní web je zcela nezávislý na stávajících stránkách, ale běží na stejné adrese. Pro uživatele je vše jak má být, jen vidí verzi optimalizovanou pro mobil.
V mobilním e-shopu jsme nechali jen ty nejdůležitější funkce a vše jsme maximálně zjednodušili, aby se stránky rychle načítali a nakupování bylo pohodlné a intuitivní.
Velkou pozornost jsme věnovali nákupnímu procesu, který přizpůsobený malé velikosti displeje a zárověň obsahuje všechny důležité funkce, jako jsou slevové kupóny, platební brány, nebo výdejní místa. Chtěli jsme, aby bylo možné využít všech marketingových funkcí, na které jsou návštěvníci zvyklí.
A Výsledek?
Na pilotním e-shopu jsme zaznamenali o 30% více objednávek od mobilních uživatelů během jediného měsíce. Věříme, že mobilní e-shop si na sebe vydělá. Již Vám žádný zákazník neuteče ke konkurenci. Proč odkládat nákup na později, když si můžu pohodlně objednat na mobilu hned?
Zvýhodnění mobilních webů ve vyhledávání Google
Google od května 2015 bude upřednostňuje ve vyhledávání weby přístupné z mobilních zařízeních. To bude v praxi znamenat, že pokud uživatel hledá na mobilu, ve výsledcích vyhledávání se mu přednostně zobrazí weby, které mají mobilní verzi. To může být Vaše konkurenční výhoda pokud konkurence s mobilní verzí zaspala.
Více o tomto tématu najdete v článku Google hrozí penalizací kvůli mobilní verzi webu.
Jak rychle lze mobilní e-shop spustit?
Spuštění mobilního e-shopu pro stávající zákazníky připravíme za 2 pracovní dny.
V rámci přípravy nastavíme logo a barevné schéma mobilní verze podle Vašich stávajících stránek a také zkontrolujeme případné speciální úpravy, které jsou na Vašem projektu potřeba.
Chcete vědět víc? Na nic nečekejte a kontaktujte nás.
Obrázková galerie
Zasílání novinek e-mailem: