Marketing na sociálních sítích
Sociální sítě patří k nevyčerpatelným zdrojům informací ať už v textové, obrázkové nebo filmové podobě. Zkuste šáhnout po nevyčerpatelném zdroji potenciálních zákazníků.
Sociální sítě patří k nevyčerpatelným zdrojům informací ať už v textové, obrázkové nebo filmové podobě. Zkuste šáhnout po nevyčerpatelném zdroji potenciálních zákazníků.
Sociální sítě jsou tady a jejich uživatelé s právě teď baví o Vaší firmě. Máte na výběr: buď se budou bavit o Vás bez Vás, nebo vstoupíte do diskuze a zařadíte sociální sítě do Vašeho marketingového mixu.
Význam sociálních sítí velmi rychle roste a my Vám můžeme pomoci s tímto komunikačním kanalem pracovat. Facebook, Google+, Youtube, Twitter, Foursquare, Instagram a další sociální sítě lze využít i pro Vaše podnikání a přivést tak na Vaše stránky nové zákazníky.
V sociálních sítích se hlavně buduje brand, ale lze i dobře prodávat díky velmi přesnému cílení na správný segment. Na sociálních sítích se dá využít tzv. virální marketing ( neboli šeptanda) a jak už to tak chodí, vyplatí se být tam, kde se něco děje.
Volba správné sítě
Vedle všeobecně známých sociálních sítí je další řada více či méně významných. Správné rozhodnutí, kde a jak se prezentovat zásadně ovlivňuje výsledky kampaně.
Volba strategie
Strategie kampaně vychází z jejich cílů. Cíle kampaně jsou výsledkem komunikace s partnerem a důkladné analýzy konkurenčního prostředí, sortimentního zaměření apod. Výsledkem potom mohou být rozhodnutí, jestli posilovat jméno značky, nebo podpořit zviditelnění jednotlivých produktů či sortimentních skupin.
Reklama
Vytvoření reklamní kampaně. Lze cílit regionálně, demograficky (věk, pohlaví) a dle zájmů oslovovaných.
Kromě konzultací a vedení kampaní lze využít náš produkt Facebook eshop.
Zasílání novinek e-mailem: